Tazeanne123456 merhaba ben Temmuz’da doğum yaptım ve gereksiz dediler almadım ve iki ay dayanabildim herrrgün çöp döktüm dolmasa da ve banyo yaa aşırı koku sindi kapıdaki çöpe atamadım çünkü çöpçümüz tek bez alamıyorum poşetle atın dedi e her bezi de tek tek poşetle atamayacağıma göre dedim, komşum da varmış sağ olsun hediye etti bebekleri büyüdüğü için inanılmaz kurtarıcı birşey ve oda dedi ek gıda da daha kötü kokacak dedi ki bu öngörülebilir bişeydi bence alın kendinize en büyük yatırımınız o olur ikinci el alın yada ileride satarsınız bence her halükarda kâr 👌