Benim doktorun eli sertti cok canim yandı hatta bağırdım acidan bilmiyorum bana yapması da çok anlamsızdı sezeryan planı yaptık nst de sancim çıkınca çatı muayenesi yapmak istedi bende kendimi kastım hiç hazır oldugum bisey değildi zaten eşimle ilişkiye girdiğimde hiç acım olmuyor bu o duruma benzemedi benin için ve doktor zaten direk çatının cok dar istesen de normal doguramazsin dedi