Beyzaa6671 2 gün sonra çatı muayenem var ve korkuyorum kaç dk sürecek acıyacak mı bide kendimi sıkmaktan o an şok koruyorum
Dmtogn Beyzaa6671 korkmana inan gerek yk bende korkuyordum ama hiç düşündüğüm gibi olmadı doktor da tedirgin olduğumun farkındaydı beni sakinleştirerek muane etti bi dk içinde bitti sadece o psikoloji biraz zor geliyo o kadar ne kadar sakin düşünürsen o kadar sıkıntısız geçer 🥰🥰
Liimon Beyzaa6671 neden yapılıyor bu anlamadım. Doğum başlayınca bakılır zaten erken öğrenince faydası var mı?
Ebrulis Beyzaa6671 bende aşırı tedirgin olan kafamda kuran biriydim bunu. Korkulucak hiçbir şey yok emin olun 1 dakika bile sürmüyor. Hiç korktuğum gibi değildi inanın.
vesenben Doktor yaptığında hiç rahatsızlık hissetmedim. Zaten çok akıntım oluyor, yani ıslak olduğu için sıkıntı olmuyor. Ama bir kere acilde hemşire bakmıştı, o çok rahatsız ediciydi ama anlık bir şey
Beyzaa6671 mommyaa çatı muayenem bugün oldu 10 saniye bile sürmedi hiç korktuğum gibi değilmiş çok basitmiş hiç tedirgin olmayın
hilalasc Birkaç gün önce oldum bende . Kesinlikle kendinizi rahat bırakmanız gerekiyor ben rahat bırakmama rağmen çok hafif bir ağrı hissettim ama abartılacak hiçbir şey yok sadece kendini çok kasarsan baya acıtabilecek bişey bir dakika bile sürmüyor 30 saniye anca sürmüştür
Patatess Liimon doğum başlarsa bebek kanala iniyor zaten riskli durum oluşuyor haliyle. O yüzden erkenden gün alınıyor doğum başlamadan. Genelde 38. Haftada çatı muayenesi yapıyorlar.
Amanbedunya Patatess ben 38+5 de doğuma gittim bayram tatili girmişti araya 37 de de çatı muayenesi yapmadı doktor bebeğimde iriydi zor oldu Bu kez 36. Haftdayz 2 hafta sonra bekliyor doktor muayene için bilmiyorum nasıl olucak . İlki kadın doktordu bu kez erkek doktora gidiyorm ve daha çok çekiniyorm
mommyaa Beyzaa6671 yaa gerçekten mi?? Vajinismus geçmişim var diye geriliyorum ama inşallah benim de hemencecik geçer özelde yine sakince davranıyorlar ama devlette acile gitmek zorunda kalmıştım bir kez kendimi anlatmama fırsat bile vermediler biraz zorlanarak vajinal muayene olmuştum. O zaman da o alet çok zorlamadı açıkçası ama kendimi kasınca bide orda biraz psikolojik baskı yaptıkları için zorlanmıştım
Beyzaa6671 mommyaa içinde parmağını bi iki hareket ettiriyor zaten hiç can acıtan bişey değil 10 saniye sadece acı hissetme imkansız sadece tek yapman gereken şey nefes almak ve o bölgeyi kasma eminim ki seninde çok kolay geçicek 🌸