Merhabalar 2 ocakta reglim birgun gecikmisti hemen beta baktirtttim 117 cikti bugun 7 ocak tekrsr doktra gitttim betam 1567 çıktı doktor da vajinal ultrason baktı… Uktrasonda henüz kese yok dedi ama iyice bakti sonra da bierden supheleniorum dedi scar gebelik olma ihtimali olablir dedi ozaman genelik sonlandırıyor dedi.neden suphelendi bilmiorum pazartesi tekrar gel bakalim dedi. Bu haftada scar tespit edilir mi .