QueenMommy sıkar gebelik rahimin içinde olan kese sadece biraz alt tarafına yerleşip sezeryankine yakın yere yerleşen bebektir ve çoğu doktorlar bunu doğurmak istemez riskli olduğu için buna da Perinatoloji riskli gebelik uzmanları bakar o Çoğu insan bilmeden aldırıyor aldırmayıp doğuran da var ben onu merak ediyorum