Merhaba 31+3 hafta hamileyim
Benim rasgele gebeliğimin başından beri yalancı kasılmam oluyordu ondan kasılma ne biliyorum doktorda düzenli olursa gel demişti alışıl olduğum bişey yani kasılma hissiyatı
3 gün önce biraz yoruldum yokuş va yürüdüm spor yaptım hamileliğim gayet sağlıklı diye akşamında yemekten eve dönerken düzenli 3-5 dkda bir kasılmam oldu evde ayaklarımı uzattığımdada yani dinlenme halimdede devam edince hastaneye gitmeye karar verdik
Bi gittik düzenli 1-2 maksimum 4-5 dk aralıklarla 70-80 lerde kasılmam var 1 cm açılmam ve rahşm ağzım 19-20 mm lere düşmüş bi gğn önce kontrolüm vardı hersey yolundaydı ve rahim ağzım bi gün önce 35 mmdi
Hemen bebeğe ciğer geliştirici yaptılar ve doğumu durdurmaj için ilaçlara başladılar çok şükür sancılarım durdu
Ama 3 gündür hastanedeyiz doktor ilacı kesmeden eve yollayamam dedi çünlü verdiği rahim durdurucu ilaç hastanede takip edilmesi gereken bi ilaçmış
Dün taburcu etmeyi denedii ilacı kesip ne olacağına bakmak için
Sancılarım düzenli bi şekilde gelmedi spontan ama nst 100 lere cıktı ve 1-2 dk 100 lerde kaldı cocugun nabzıda 120 lere düştü normalde 140 vs ken ondan 2 gün daha ilaçla devam pazartesi yeniden ilacı bırakıp bakacak sancım varmı diye ama cok korkuyorum hem doğumdan hemde haftalarca hastanede yatma düşüncesinden dua edin bana ve benzer hikayeler varsa lütfen paylaşsın benimle
Bu arada ben hiç bi kasılmayı ağrı gibi yaşamadıö aynı yalancı kasılmalardaki gibi karnım çok sert bi şekilde toplanıyordu hatta bazen yamuluyordu ve nefesim sıkısıyor gibi oluyordu ama meğer gerçek doğum sancısıymıs o 😥
Bebiş suan 42 cm 1750 gr olmuş