Serays ben metrodayken de gökmen beye gidiyordum kötü bi tecrübemiz oldu kürtaj olmak durumunda kaldım kese gelişmedi ve gökmen bey yurt dışından beni aradı sordu psikolojik olarak çok destek oldu. Muayene sırasında da hiç öyle bi durumla karşılaşmadım. Kliniğe haftasonu gidince biraz yoğun oluyor evet ama her yer kalabalık zaten. Ben ebru tarıma gittim 1 buçuk saat bekledim. Tabiki herkesin düşüncesi ve tercihi farklı saygı duyarım 🙏🏻😇