dmngrkm gökmen beye 2 kere gittim ikisinde de muayene sırasında telefonla konuşuyor ve odaya zırt pırt birileri giriyor . Özel klinik olmasına rağmen hastane gibi sıra bekliyorum. Kendimi asla özel hissedemedim ve en önemlidi ultrason makinası çok kötü . Ben deneme amaçlı gitmiştim