Kbradll Mmehtappp evet kese oluşsa da mesela içinde bebeği göremiyorlar ya hani keseyi boş olarak görüyorlar bu da geç döllenme ihtimali olabiliyor
Kbradll Mmehtappp evet öyle bende öyleyim şuan çünkü bebişimi daha göremedim hayırlısıyla bebişim göreydim kalp atışını duyaydım içim rahatladı
Ceren1996 Neselle inşallah görürüz haber edin gidince bende randevuya 25nde gdicem o zaman 8+1 oluyoruz inşallah bebisi kalbide görürüz
Nuurrry Ceren1996 benimde 7 hafta oldu bugün mide bulantılarından yemek yiyemiyorum yesem çıkarıyorum halim olmuyor hiç bişey yapamıyorum sizde durumlar nasıl ?
Ceren1996 Nuurrry aynıyız sat 29 eylül demi 🤗benim akşamları mide bulantım oluyor ve mide yanması. Bende çok halsizlik var gündüz arada mide bulantısı oluyo. Ama yemek yyebiliyorum iştahım biraz azaldı
mavi407 Morkalpannesi evet karından duyduk 6+5 te. ama bende geç döllenme yoktu keseyi de erken gördük
Morkalpannesi mavi407 anladım bende yarın kalp atışı için gideceğim 6+5 olacak o yüzden sordum . Bizim kese de 5+1 de görünmüştü