Ceren1996 Ervaa2534 evet banada öyle dedi haftaya gel dedi. Kan sonuclarida ancak o zaman çıkarmış zaten
Papatyam--01 Benımde 29 eylül bugün 7 haftalık olduk usg de 3 gün falan önce görünüyor 5+6 da vajinal usg ile kalp atışı duyduk salı günü tekrar randevu aldım
Tgball 27 Eylül 7+2yim😇 6+6 iken ultrasona gittik. Hem bebeği gördük hem de kalp atışını duyduk. Bazı testler istedi doktorum. Kan verdim. Sonucu çıkmış. 1 haftaya kadar kontrole gidicem sonuçlarla birlikte
Papatyam--01 Sizinde başınız ağırıyor mu biraz yürüyüş yaptım mı yada ayakta durup temizlik falan yaptım mı belim de çok ağrıyor. :/
Ceren1996 Papatyam--01 arada ağrıyor 2 gün önce basım çok ağrıdı. Halsizlik var bende. Mide bulantılarım sadece akşamları oluyor mide yanmasida aynı şekilde.
Kbradll 7 +2 yim sata göre ama geçen hafta perşembe gittiğimde 6 hafta ile uyumlu yolksac yeni göründü 4mm olarak ama embriyo gözükmedi inşallah bu hafta içi görürüm
Ceren1996 Kbradll 6+5de gittim bende ilk kontrole sadece keseyi gördük 1 hafta sonra gel kalp atışını dinliyelim dedi bana doktor
beyzaakartal 1melek1annecik benimde 21 Eylül 8+1 olmam gerekiyor ama doktor geçen hafta 6+1 ile uyumlu bebek dedi ultrasonda bebeği gördük kalp atışını dinledik bugün de 7 haftalık olduk doktora göre 2 hafta sonra tekrar randevum var hala bebek haftasını yakalamazsa eğer doktor sat değiştireceğini söyledi
Mmehtappp Kese ve bebek haftası uyumu farklı mi mesela ben 5. Haftada gittim ultrasonda da 5. Hafta göründü bebeğim görünmedi 7 . Haftada gidicem yani değişebilir mi haftası
Kbradll Mmehtappp hayır geç döllenme olursa 1 veya 2 hafta geriden geliyor yani son adet gününden 1 hafta geriden gelebiliyor böyle durumlarda bakalım artık
Neselle Merhaba benim de sat 28 Eylül. 11 Kasımda kese göründü, 19 kasımda tekrar randevum var, bebeği görsek rahatlayacağız biz de
Ceren1996 Neselle inşallah görürüz haber edin gidince bende randevuya 25nde gdicem o zaman 8+1 oluyoruz inşallah bebisi kalbide görürüz
Kbradll Mmehtappp evet kese oluşsa da mesela içinde bebeği göremiyorlar ya hani keseyi boş olarak görüyorlar bu da geç döllenme ihtimali olabiliyor