Patatess Benim kimyasalda oldu ağrı ama daha fazlaydı ayakta duramıyordum sonra kanama oldu zaten. Normal hamilelikte de oluyor regl ağrısı gibi zaten endişelenmeyin betanızı takip edin daha iyi anlarsınız.