Ben isteğe bağlı sezaryen olacağım maalesef vajinismus geçmişim var normal doğum yapabileceğimi sanmıyorum. Artık normal doğumda da doktorlar alışmış kesi atmaya keşke atmasalar eskiler nasıl doğum yapmış kesisiz.. Geçen hafta arkadaşım normal yaptı baya fazla iç ve dış dikişi vardı suan 10.günü hala düz oturamıyor mesela yürümekte de zorlanıyor. Sezaryen olan tanıdığım da 10 günde kendine geldi mesela. Normalde de dikiş ve kesilme eziyeti çekeceksem normal yapmamın ne anlamı kaldı. 🥲