Bebekte ya da annede bir sıkıntı yoksa neden sezaryen isteyesin ki? Doğum başlı başına zor birinde sancı önceden çekiliyor birinde sonradan. Kucağında minik biri varken sancı çekmek daha zor olur diye düşünüyorum. Ben vajinal doğum yaptım evet sancı var ama son yarım saat bir saat zor onun dışında sancılar dayanılmaz olmuyor. Sağlıklı olan da vajinal doğum yaratılışımız buna uygun. Sezaryen zorda kalmadan yapılacak bir şey değil bence seni yedi kat kesiyorlar bu korkutmuyor mu sizi? Ben sezaryenden çok korkuyorum asla sezaryen yapamazdım.