3minnosanasii Yolcu_26 aynı haftadayız benimde 3. gebeliğim normal bence bende hissetmiyorum henüz :) hissedeceğimiz günlerde yakındır inşallah
drnkra2025 Yolcu_26 ilk gebeliğim 17. Haftada başladım hissetmeye bence kişiden kişiye göre değişiyor
Duruu3 Yolcu_26 benim de üçüncü gebeliğim 17+3 günlük hamileyim hareketlerini hissediyorum ilk defa bu bebeğimin hareketlerini erken hisettim🥹
qizcee_ Yolcu_26 Yolcu_26 bende 17 haftalik hamileyim hissetmiyorum 23 yasindayim ilk gebeligim bende korkuyorum iki hafta var daha randevumuza 🫠🥹
Yolcu_26 3minnosanasii bunu kafama takmaya başladım baya korkuyorum ya bisey oldu mu diye hep kötü şeyler geliyor aklıma sizin de mi 3. Gebeliginiz
Yolcu_26 3minnosanasii birde yaşınız kaç bunun yaşla alakası var mı çok merak ediyorum ben 34 yaşında yim
Nesonunbeybi Yolcu_26 22 haftalık gebeyim bende bir iki gündür hissediyorum endişelenmeyin, doktora da sordum çok normal dedi merak etmeyin
Yolcu_26 Nesonunbeybi allah kahretsin ki sigara kullanıyorum günde 3 tane onun etkisi olabilir mi diyorum
Yolcu_26 Nesonunbeybi perinatoloji ye gidiyorum ben daha önce kayinim olduğu için rutin herkese soruyorlar sigara kullanmıyor musunuz diye bende doktora söyledim 3 tane diye ondan bisey olmaz dedi ama korkuyorum