Ysmnpmk bende 1 doğumumu onda yaptım memnunum şuan 2. Gebeliğim tekrar gidicem muayne fiyatını merak ediyorum cuma günü randevum var bide cinsiyeti 13 haftalıkken öğrendim oğlumda 2.ci gebeliğim 16 haftalık oldu oğuz beye daha gidemedm cuma ilk gidişim olucak inşallah cinsiyeti de öğrenirim muayne fiyatlarınız neydi acaba en son bilginiz varmı güncel fiyat hakkında