irmatmn Kızlar 19 unda spinal anestezi ile sezeryana gireceğim ilk doğumum ancak tansiyon yüksekliğinden dolayı mecburen sezeryan ve korkuyorum açıkçası,doğum öncesi ve sonrası önerileriniz varsa alabilirim 🙏🏻
Gldrn58 irmatmn Niye korkuyorsun ki canım bende sezeryanla doğum yapcam ben asıl normalden çekiniyorum
Tugbagol irmatmn öncelikle allah analı babalı büyütsün saglıkla kucağına al evladını canım benim🥰 bende 26 gün önce spinal ile sezaryen oldum. İzin verildiği andan itibaren bol bol granül kahve ve kola tüket. Kolada aşırı kafein var ve seni kendine getiriyor. Birde bende mi öyle oldu bilmiyorum ama uyuşukluğun geçerken o ağrıya azıcık diren çok bir ağrı değildi bana göre yürümene yakın ağrı kesicini yaptır ben hiç anlamadım yürürken herkes ondan canı acıdığını söylemiş. Ve tavsiye hiç korkma ben ameliyattan çıkar çıkmaz doğum bu mu ya ben yaparım 2-3 tane demiştim🥰 tabi herkesin acı eşiği de farklı ama dirayetli ol ♥️
MorKelebek54 irmatmn 6 bucuk ay once bende spinal sezeryan oldum. Anlatildigi gibi hic agrim olmaadi. Sadece hizli hareket ettigimde acim oldu o kadar. Maalesef şu algi var cogu kiside. Sezeryan olursan cok agrin olur. Hayir olmaz. Herkez de ayni olmaz. Her dogum iendine ozeldir. Her dogum kisiye ozel hikayedir. Benim hikayem cok guzeldi sizin ki de umarim oyle olur. Kafanizi takmayin desemde sacma olucak eminim. Rabbime dua edin hayirlisiyla bebeginizi kicaginzia alirsiniz insallah. Merak ettiginiz bisi varsa seve seve cevaplarim ☺️☺️🌸🌸
irmatmn Tugbagol Allah analı babalı büyütsün inşallah sizinde 🙏🏻 ağrı kesici doğru tabi kalktıktan sonra iie yarayabilir anestezi ile görüştüğümde o da bol su ve kafein tüketirsen baş ağrısı da olmaz demişti. Herkes bolca yürü demiş o ilk yürüyüşler atlatırsam sanırım gerisi gelir inşallah çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz için 🥰
dilaaann Ben de sezaryen doğum yapacağım. Önemli olan uyusujluk geçtikten sonra yürümek ne kadar çok yürürsün ağrın o kadar az oluyormuş sürekli yatarsan maalesef belli bir süre ayağa kalkamiyormussun
mervedgnn44 2 ay önce spinal sezeryan oldum anlattıkları kadar zor değil emin olabilirsin ilk lavabo ilk ayağa kalkış biraz zorluyor ama asla korkulacak kadar değil ben doğum yaptıktan 4 saat sonra gaz çıkarıp lavaboya gittim doğumdan önce kayısı marmelatı yapıp içmiştim ve sana tavsiyem ayağa kalktıktan sonra bol bol yürü bir gece hastanede kaldım diğer gün eve geldiğimde doğum yapmış gibi değildim her işimi kendim yapabildim ki bunun en büyük sebebi bol yürümüş olmam ilk gece neredeyse hiç uyumadım hastane koridorlarında sürekli yürüdüm kayısı hoşafı ve yürüyüşü muhakkak yapmalısın
Birbebekannesi01 mervedgnn44 kan hapı kullaniyomuydunuz peki kullandiysaniz ne zaman bıraktınız. Biraz kabızlık yapıyor ya o yüzden soruyorum
irmatmn mervedgnn44 inşallah benimde çok ağrım olmaz,hastane hoşaf ve şerbet veriyor ancak Gine kendim de hazırlayıp götüreyim teşekkür ederim 🥰
irmatmn Birbebekannesi01 evet kullanıyordum ancak benim ki acil bir durum olduğundan ötürü daha yeni bıraktım dünden beri içmiyorum
mervedgnn44 Birbebekannesi01 benim doğumum ani oldu kontrole gitmiştim diğer gün doğuma alındım o yüzden kan ilacını bırakmamıştım evet kabızlık oldu doğumdan sonra yine kayısı hoşafına devam ettim bir de doktorum duphalac şurup vermişti kolay çıkabileyim diye
irmatmn ZynpKara aslında spinal daha iyi olur diye doktorum önerdi bunu yoksa daha bekleyecektik normal diye de tansiyonum sıkıntılı 🫠
Gldrn58 irmatmn Benim etrafımda sezeryan olanlar çok memnun canım. Ama belki de bünyeden kaynaklı bir durumdur
Yarentnc irmatmn Ben iki dogumumu da sezeryan ile oldum iyiki de oldum çok şükür hiç bir sıkıntı yaşamadım öncesi ve sonrası bu süreçte olumsuz hiç bir şey dinleme bakma iyi düşün iyi olsun sezeryan eski zamanlarda zormuş şimdi çok kolay şekilde atlatiliyor belden yapılan iğne de hiç acıtmıyor gerçekten ele takılan damar yolu daha çok acıyor emin olun şimdiden hayırlı güzel doğumlar Sağ salim kavusun bebeginizle inşallah 🤲😊