Ssdg Serap09 14. Haftada kontrol etmişti en son normaldi ama bilemedim cumartesi günü kontrolüm var onu bekliyordum bi yazayım doktora 😞
Ssdg Serap09 yani benim gebeliğimin başından beri hep bi ağrım vardı açıkçası 😞 bi dönem düşük riskim vardı hep bi ağrım oluyordu o kadar şok doktora gittim ki artık normaldir demek istiyorum da korkuyorum şimdi de 😞
Serap09 Ssdg bnmde 13 haftada 38 mm rahim agzim ölçülüp 17 de 36 mm ölçüldü sorun yoktu 19+0 karın ağrısı ve kasık ağrısı ile bebeğimin doğmak üzere olduğunu öğrendim ameliyat oldum
Serap09 Ssdg aynen benimde ilk 3 ay kanamam oldu tam rahat edeceğim dedim 19.haftada başıma bu geldi kısmet
Ssdg Serap09 şimdi nasılsınız günleriniz nasıl geçiyor kaçıncı haftadadasınız , nasıl bir ağrıydı tam olarak
Serap09 Ssdg alta doğru baskı hissi oluyordu sanki bebek aşağıya doğru iniyordu ve saatlerce geçmeyen kasık ve bel ağrım vardı neden olduğunu inanın bilmiyorum gebeliğin basindan beri ilişki Bile girmiyordum
Serap09 Ssdg karın ağrısı adet ağrısı gibi alta doğru bir basınç ve baskı hissi şişkinlik gibi tarif edilemez birseydi 3 saat karın kasık ağrısı sonucunda öğrendim üniversite hastanesinde ameliyat oldum.
Serap09 Ssdg 29+1 olduk Allahın izniyle doktor dedi ameliyat olmasan 2 hafta içinde dogum yapardın dedi ameliyattan sonra full yattım hala yatıyorum kısmetse 33 34 u görsem yeter diyorum zorlayıcı bir süreç
Ssdg Serap09 bizde öyleyiz ya ben geçen hafta çok yoruldum acaba ondan dolayı mı böyle oldu diyip kendimi suçluyorum sürekli benim tek bi noktada ağrım oluyor orada birde sertlik var 😞
Eylulunannesii Havva433 aynı sıkinti bende de var 15+6 dayim. Gecen gece kalkip lavaboya gidemedim kasıktan bacagim kitlendi yuruyemedim cok acı verici.
Serap09 Ssdg ben yorulmaktan olamam bilmiyorum ama çünkü Bn hamile kaldığımdan beri kanama ile mücadele ediyordum iş bile yapmadım
Ssdg Serap09 ya gerçekten öyle 😞 benim lökositim hep yüksek çıkıyor ondanda olabilir diye düşünüyorum ben tam düzeldim kendi kendime iş aştım işte 😞😞
Ssdg Serap09 az kalmış inşallah sağlıkla gelsin bebeğiniz darısı bana 😞 benim inşallah açılma vs değildir şu anda doktora gitmem mümkün değil nöbetteyim bakalım Allah bebeğimi sağlıkla kucağıma almayı nasip etsin benim ve hepimizin 😞
Serap09 Ssdg size tavsiyem kadin dogum acile yada yarın hemen bir doktora gidip rahim ağzına baktırmak olmalı hiç bir kimsenin cani yansın istemem benim az kalsın yanıyordu tedbir alın dilerim yoktur öyle bisey
Serap09 Ssdg amin herkes bebeğini sağlıkla kucağına alsın yarın gidin ozaman yine tercih sizin tabiki
Serap09 Lökosit bnm yoktu sonradan oldu eser miktarda ama oda rahim ağzı kisaltiyo antibiyotik tedavisi alırsınız onun için
Ssdg Serap09 🙏🏻🙏🏻 teşekkürler canım keşke Şimdi çıkıp gidebilsem korktum baya ama mecbur yarını bekleyeceğim 😞😞