Havva433 Normalde sağ Kasıgimda ağrı olur busefer ağrı sola geçti ve yurumemi kisitlicak şekilde doktora gittim daha önce kasık ağrıları normal dedi acaba benimle aynı durumu yaşayan var mı doktorunuza danışınız mi 17 haftalıgim
Serap09 Havva433 25+4 um dün geceden beri ağrıyor büyüme agrisi karın ağrısı eşlik ederse rahim ağzına baktir etmezse bence normal büyüme ağrısı
Eylulunannesii Havva433 aynı sıkinti bende de var 15+6 dayim. Gecen gece kalkip lavaboya gidemedim kasıktan bacagim kitlendi yuruyemedim cok acı verici.
Melike1234987 Havva433 bnde aynı aşırı bir sol kasık ağrısı var hatta post da açmıştım burada 25 haftalgm Pazar günü gece 2 de gttim.acile durmadım ağrıdan alttan ve karından baktı bir sıkıntı yok dedi bisyde vermedi ama hala devam edio agrim
Selcantvsn Havva433 hamileliğimin başından beri ağrıdı benim sol kasigim idrar yolu enfeksiyonu çıktı
Havva433 Serap09 ya öyle mi hayır hiç karnım agrimiyor hatta uzanırken felan ağrım yok sadece yürürken batma var
Ayse3478 Havva433 vajinal ultrason ile rahim ağzına bakıyorlar açılma olup olmadığına parmakla bakıyorlar
babyiscoming_ Havva433 karından bakıyorlar ilk etapta eğer kısalık varsa emin olmak için vajinal bakar
Havva433 Serap09 ne amilayati oldunuz geçmiş olsun kasik ağrısı ile mi başladı sizin de gebeyken mı oldunuz
Serap09 Havva433 kasık ağrısı ve eşlik eden karın ağrısı ile rahim ağzımda 19 haftada açılma yaşadım serklaj ameliyati oldum Allah razı olsun inşallah sorunsuz atlatalım
Ssdg Serap09 bendede şu anda 2 gündür devam eden batma ve kaşık ağrısı var cumartesi kontrolüm var kontrolü bekliyorum ama inanılmaz korkuyorum 😞 Ağrı sürekli devam ediyor büyüme ağrısıdır diye düşünmeye çalışıyorum ama sanırım nu akşam doktoruma yazacağım
Serap09 Havva433 ama rahim uzunluguna ve agzina baktirin hep sorun doktor hep söylemiyor şükürler olsun