ciguli_ benim ilk doğumda oğlum yoğun bakıma alındı ilk gün bide gaz çıkışı oldu mu diye sorduklarında hep yok dedim komposto getirdiler ertesi gün evet dedim öyle yolladılar gaz çıkışı olmasa da çıkamıyor muyuz evde bakan var ama hastanede tek olacağım daha zor benim için orası