Nazo77 bende neredeyse en düşüğe aldırdım kombiyi ama çok terliyorum bir anda oluyor ateş ter basıyor hele şu 3 4 gecedir bildiğin terliyorum evin içi serin normalde gece falan hiç terlemem ben eşim kalın kapşonluyla oturuyor bende kısa kolluyla en sevmediğim şey terlemek ateş basıyor 32 haftalığım ben sen