Nazo77 Böyle bir sorun yaşayan var mı?Eşim 45de yakmış kaloriferi 20 derece falan oda ama battaniyeyle yatamıyorum.Gebelikte böyle oluyor mu yoksa doğuma az kaldı diye mi böyleyim bilemedim.
_mavii_ Nazo77 ay ya bana da aynısı oldu gece, kaloriferi daha açmadık ama battaniye darladı beni üstümü açıp uyuyabildim
Balaanesi Nazo77 evet çok normal vücudundaki kan hamilelikte %50 artar bu da sıcaklamanıza sebep olur özellikle son haftalarda. Kızımda kışın bile ince hırkayla gezerdim dışarda normaldede üşeyen biriyim. Pike falan örtebilirsiniz 😊
Begleyna Nazo77 ayy aynı ben normalde yazın bile ellerim ayaklarım buz gibi olurken şuan 34+2 haftalığım ayaklarım yanıyor resmen. Eşim soğuk oluyor sabaha karşı diyor ama nafile ben yanıyorum kaloriferi kısınca da bana kızıyor hasta olacaksın diye 😂 bi anlaşamıyoruz
SMB Nazo77 ben de öyleyim Vandayız hava da öyle sıcak değil mecbur petekler yanıyor ben de yanıyorum resmen gece sabaha kadar asla birsey örtmüyorum terliyorum çok buna rağmen çok sıcak basıyor beni 30. Haftaya giriyorz
_mavii_ Nazo77 ben gece battaniye onun üstüne ittire ittire bi hal oldum, sarsıntıdan uyanıpnoluyo diyip geri yattı 😅
Balaanesi Nazo77 biraz düşürün o kalın takılsın artık doğuma kadar doğumdan sonra daha çok terlersiniz 😂
Nazo77 Begleyna benimde elim ayağım soğuk olur normalde burnum bile ama şuan öyle bir durum yok sıcaktan cinnet geciricem uyanıkken sorun yok uyuyunca dön dön çıldırıyorum🤭
SMB Begleyna ayyy kendimi gördüm ciddi ciddi kavga ediyor eşim benimle Bizi hasta etmeden durmayacaksın diyor Anlamıyor beni ayaklarımdan ateş çıkıyor resmen üstüme birseyy giymek bile bunaltıyor mecbur giyiniyorum
Meltnc15 Nazo77 gebelikten bencede normalde sıcağa bayılırım asla şikayet etmem sıcaktan ama dışarıda şakır şakır yağmur yağarken bile cam açık uyuyabiliyorum ancak, esim donuyor yanımda 😂😂
Nazo77 Meltnc15 Ben doğuluyum sıcak sevmem kış insanıyım ama bu sene zorlayacak beni son iki ay sabır 😅
SMB Nazo77 ben de aynı şekilde Kış insanıyım hırka patik giymeyi çok severim Ama bu kış bana fenalıklar geldi incecik pijama ağır geliyor vanın soğuğunda İki ay kaldı Rabbim kolaylık versin hepimize
Balaanesi Nazo77 ya aslında üşüyorsunuz ilk etapta ama sonra eğer emzirme olursa aşırı terletiyor o birde bebek için evi sıcak tutacaksınız o yüzden biraz yanabilirsiniz ama kışa geldiği için şanslısınız ben doğurduğumda hava 40 derecelere çıkıyordu hala unutamam o zamanları 😂 ondan dedim düşürün dereceyi şimdi rahat olun en azından eşiniz üşüsün az 😂
Nazo77 Balaanesi evet herkes öyle diyor kışın doğum daha rahat diye burdada yazın nemden sıcaktan durulmuyor evim denize 1 km falan çok zor gerçekten geçen yaz hep vantilatörle uyuduk.
Balaanesi Nazo77 ya bende denizlideyim burası da çok sıcak oluyor bebek içinde kötü oluyor sıcakta uyuyamıyorlar. İlk yıl yeni doğmuştu idare ettik de geçen sene artık çocuk uyuyamıyordu sıcaklardan klima taktırdık o şekilde rahatladık artık. Sizinde deniz kenarı falan nemde varmış vantilatör kesmez artık 😊
Nazo77 Balaanesi hava nemi alıcı cihaz aldık yeni gelecek yaz kış kullanılıyormuş yatak odam serin oluyor aslında nem oranı yüksek rahatsız eden o oluyor bakalım onuda cihazla çözücez inşaAllah.