Sinem11 Didems insallah o günde gelir😍 gündüz cok olmasada suan bu saatlerde daha aktif🤰🐣 dogduktan sonra bu saatler icin alistirma yapmiyodur insallah😁😁
Didems Sinem11 inşallah bence seni alıştırıyor şuan Gebe okulunda ebe demişti bebek doğmadan sizi gece uykusuzluklarına hazırlar böyle yaparak diye 😂 allah hepimize sakin huzurlu bebekler nasip etsin
Sinem11 Didems amin amin babasida bende sakin bebeklermisiz ama bize benzer insallah😂 genelde erkek bebekleri daha gazli oluyo falan diyolar ama en zoru gazli bebek zaten hayirlisi artik. Saglikli olsunlarda bu yola herseyi göze alarak ciktik her güzel seyin bir zorlugu vardir😍
Dileksah 20. Haftadan sonra canım şuan 30+2 olduk içimde horon tepiyo prenses birazda kiloluyum ben karın bölgem yaglı oldugu için geçte hissetmiş olabilirim
Sibellaa Didems 24 haftada hissettim ilk. bende sürekli ne zaman hissedicem bi an önce hissedeyim diye deliriyodum. Şu anda bunu yazarken bile tekme yiyorum. Bazen o kadar hızlı vuruyoki bağırdığım oluyo. Hissedemeyenler acele etmesin sonradan zaten uykudan bile uyandırıyo 😂
ipeksi Didems 13+5 deyiz iki haftadır gece uykusuna yatar yatmaz hissediyorum. 2. Gebelikte daha erken hissediliyormuş gerçekten kızımda 20. Haftada hissetmiştim hareketlerini.