Fadiiiik Didems 19-20 haftalarda hissetmişdim hareketlerini cnm ama ufak ufak pıt pıtlamalardı şimdi maşallah daha da belli ediyo artık 🤭 inşallah sağlıkla gelir bütün bebişlerimiz🙏
mervegedik Didems 19 20 haftalarda pit pit ufak ufak hissetmeye başladım 23 24den sonra dahada belirginleşti şuan 28 haftaligim ve hareketlerini hissetmemek mumkun degil canım benimde ilk gebeligim ☺
Fadiiiik Didems oy maşallah 😊 evet daha var canım 18-19 gibi minik şeyler hissetmeye başlarsın herhalde ama herkezde aynı oluyormu bilmem bazıları sanırsam daha etken hissete biliyo🤷🏽♀️
Sinem11 Didems insallah o günde gelir😍 gündüz cok olmasada suan bu saatlerde daha aktif🤰🐣 dogduktan sonra bu saatler icin alistirma yapmiyodur insallah😁😁
Kubra36 Vala 15+5 bizde bende pıt pıt hissediyorum biz ultrasonda bildiğiniz deli iki dk sabit durmuyor yerinde doktorumda şoklarda ve dönerken ederkende bir uyusukluk gibi bişi içten ufak gıdıklanma bu bikaç gündür öle olmaya başladı acken değilde az yemek yiyim fırıl fırıl😘😊😊😊
Didems Kubra36 maşallah yaa ne tatlı bizimki çok sakin doğuncada inşallah aynı özveriyi bekliyorum bebişimden 😂
Elif_Asya Biz 38. Haftadayız son haftalar gelsin şikayet edeceksiniz 🥰 öyle tekmeliyorlar ki çanınız acıyor hele totosunuu kaldırıyor hissediyorsunuz 😍🥰
Kubra36 Didems inşallah bende bekliyorum şimdi istediği kadar oynasın ama doğduktan sonra mümkünse hep uyusun🤣🤣 tek emdirim uyusun öle büyürler inşallah ablam yeni doğum yaptı gaz sancısı bebekte sabaha kafar uyutmuyor bizi
Polo Didems 19 haftalıkke net olarak hissettim. İçinde kurt yılan bişe gezer gibi. Veya gazını tutarsında o sağda sola soldan sağa kayar gibi :) Öyle bişe :)