Merhaba anneler bugün tam 23 + 3 günlük oldu bebeğim . Kız bebek bekliyorum
Hareketlerini 19. haftada hissettim bugün de babası elini karnıma koyduğunda o hissetti çok güzel bir duygu
İkinci gebeliğim ilk oğlan şimdi kız çok şükür.
Son adetime göre 11 Mart görünüyor ama oruç içerisinde doğurmak istemiyorum 38. haftam 25 Şubat‘a denk geliyor doktor alırım derse oruçtan 5.-6 gün önce doğum yapmak istiyorum çünkü annem ve eşim bana daha iyi destek olurlar.
İkinci bebek olduğu için bebek arabası Puset beşik dolap battaniye türleri vardı kıyafet eksiklerini tamamladım son eksik olarak emzik pişik kremi çamaşır deterjanı gibi ufak tefek şeyler kaldı
Ha bir de kendimi hastanede giymek için pijama takımı iççamaşırı almam lazım onu da son aylara bırakıyorum aldığım kiloya göre
Tahminimce 2.5- 3 kg aldım iyi gidiyor . Bu aralar iştahım açıldı geceleri yeme isteği geliyor ama Kendimi durduruyorum.
Sizler kaç haftalık oldunuz kaç kilo aldınız ilk hareketleri ne zaman hissettiniz isim olarak ne koyacaksınız ya da siz kendinizden nasıl bahsetmek istiyorsanız yazın bakalım
Sizde son durumlar nedir böyle her hafta güncelleme postu açacağım bakalım kimler nasıl gidiyor
Hepimize kolaylıklar diliyorum