senatss sweetmom_ hasta kimse o gelsin veremem sonuç falan demiş biraz tartışmışlar hatta boşuna gitti o kadar yol valla sinirim bozuldu yarına kaldı artık sabaha e nabıza düşerse bakarım düşmezse merakımdan yine giderim sonuca
Merve_4242 senatss maşallah pozitif 2 günde tekrar kan ver sağlık ocağında falan da verebilirsin rabbim kucağına almayı da nasip etsin inşallah hayırlı olsun
Nazli1334 senatss cnm hayırlı olsun 42 var demek ama iki gün sonra yine vermeye çalış en az yüzde altmış artması önemli
senatss Cimcime30 çok teşekkür ederim geçen ay kimyasal geçirdim bu ay da korkuyorum rwgl den 1 gün önce kan 42 iyi mi ki