Bhr075 Dlrm evet 3 cm açıklığım var sancim vs yok çok şükür. Korkmaya hiç gerek yok hissedilmiyor bile bende çok korkuyorum panik atağım mesela ama su an rahatım sende öyle ol bebis hissetmesin☺️😘
Dlrm Bhr075 Ben açılma olmaya başladığı zaman ağrı sancı başlıyor diye biliyordum, Şimdi nasılsın iyi misin. Rabbim bir avazda kurtarsın inşallah
Bhr075 Fadiiiik çok kötü geçti açılmam olmadı 12 saat cektim sonunda sezeryan istedim şimdilik iyiyiz çok şükür rabimme 🤗
Bhr075 Eceeee hiç korkma aşırı derece korktugum icin normali sectim secmez olaydım tüm gün cektim canim çıktı sonra sezeryan diye yalvarmışım su an iyiyiz çok şükür 🤲🏽😍