Eliffyamann Tazeanne74 bence bu grubu devam ettirelimm ayrılmayalım, doğum hazırlığını birlikte yapalım 🥰🥰
01180322 Eliffyamann 😂bnm ilkide kız. 10 aylık daha ama akşama kadar pilim tukeniyo, 4 ay snra nolur düşünemiyorum😂
Eliffyamann 01180322 yaa kıyamam senin için çok çok zor allah yardımcın olsun🙏🏻 benim oğlan 3 yaşına girdi ama çok hareketli ve yaramaz bende zorlanıyorum, bugünümüze şükür 😂
Esra_tslcl Tazeanne74 bizde 21. Haftadayız ve kız sağlıkla kucağımıza almayı nasip olsun inşallah benim 2. Hamileliğim 🙏🏻
Kubrasrlozd Tazeanne74 Selammm biz de 21. Haftadayız , erkek ve kıpır kıpır içimde . Haftaya detaylı ultrason var bizimde ben renkli görmüştüm ama yine de tekrar göreceğim için heyecanlıyım.
Sevulyy Tazeanne74 bizde yarın 18 haftalık oluyoruz sanırım nisanda olacak doğum ☺️ 3-6 ayları yaza denk geliyor ya o aylar için uzun kollu zıbın veya tulum aldınız mı ? Yoksa hep body mi giyecekler yazın
Eliffyamann Sevulyy birkaç parca yenidoğan al canım, zibin olarakta yarim kollu al bence, gerisi hep yazın zibin giyer 🥰 kız ise yazin elbise çeşidi olur ama erkekte sadece sort zibin yetiyor🥲
01180322 Eliffyamann oy Allah bağışlasın. Bnmkinnbde hiç kız cocugu gibi akıllı uslu durduğu yok😂vurum Kırımda sürekli bu ayda hemde😂
busravefasulyesi Tazeanne74 biz de 20.haftadayız kız, 18 aylık oğlumuz var. İlk gebeliğimde hareketleri 23.haftalarda hissetmeye başlamıştım. 2.gebelikte 17.haftada ilk kıpırtıları hissettim suan daha da hareketli…çok duymuştum 2.de daha cabuk hissediliyor diye doğruymuşş
Tazeanne74 Gulcinipek Bana da vermişti ben kullanmadım bol bol sıvı tükettim istirat yaptım 2 3 güne kendimi toparladım.
Tazeanne74 Erd_mel benim de yemek ve tatlı yiyince hareketleri artıyor. Rabbim sağ salim kucaklarimiza almayı nasip etsin inşallah prenseslerimizi💗🦋🥰