Kızlar bende sormak istiyorum 6 ay önce dış gebelikten kürtaj oldum ve tam 6 ay sonra tekrar hamile olduğumu öğrendim şuan. 9 Kasım cumartesi kan verdim 33.94 çıkmıştı bat 10du en son regl 15 ekimde oldum ve 13 Kasım da tekrar kan verdim 465 çıktı sağlıklı mı yükselmiş şuan hala gitmedim pazartesi randevum var pazartesi gel keseyi görebilmemiz için dedi görebilir miyiz yani normal gebelik midir sizce beta güzel mi yükselmiş