Guneyinannesi1 kadın doğum doktoruna gitin mi ben 23degerle öğrendim geç döllenmeydi iki günde artışa bakıldı kaçtı hatırlamıyorum ama kimyasal yda dış gebelik v.s dediler kadın doğum doktoruna gitim değerim orda fazla çıkmıştı şuan 24haftaligz kötü düşünme bence git onlar baksin bide