YaseminNurcanSu Ne durumdasiniz hastaneye gittiniz mi en son betaniz kacti 5+1 gunluk olduk bugun betam 2936 cikti
GirlandBoy_Mom YaseminNurcanSu bende bugün 5+1 im 😇pazartesi günü beta 2419 çıkmıştı çarşamba günü kontrolüm var 🙈
dyann1 YaseminNurcanSu 6+1 salı günü gittim keseye alttan baktı 10 gün sonra kalp atışı için çağırdı🤲🤲
YaseminNurcanSu Mmehtappp Biz bugun 5+2yiz hamilelikle alakali sikayetim yok amaaa disim agriyo nasil baş edecegim bilmyrm 😃
YaseminNurcanSu GirlandBoy_Mom oy masallah bende 5+2 oldum benimde persembe gunu 2936 felandi betam persem gunu gideceğm 😊😊
YaseminNurcanSu GirlandBoy_Mom aynem canim 1 gun var aramizda umarim goruruz keselerimizo benim kontrol persembe gunu 6 haftalik olmis oluyor gorunur die umit ediyorum 😄 haberleselim yine olur mu 😊