Melikesu nurssmom Zaten yerleşme kanaması olsa bugün testte çıkardı dimi?11 inde bitti kanama 3 gün sürdü. 15 i test yaptım işte
nurssmom Melikesu tabiki 1 hafta oldu çıkardı diye düşünüyorum belki ara kanamaydı Allah gönlünüze göre versin inşallah beklemek çok zor
Melikesu nurssmom Gerçekten beklemek zor,belirsizlik daha da zor.bekleyen herkes pozitif sonucunu görür inşallah bizde dahil 🙏🏼
Meryeminannesi20 nurssmom 8 gün geçikme ile daha da ince çıktı benim ve pozitif geç döllenmede olabiliyor