nurssmom Melikesu siz yumurtlama testi yapmışmıydınız konuşmuştuk galiba sizle açık renkli lekelenme geldi demiştiniz bende yumurtlamadan oluyormuş demiştim
Melikesu nurssmom Yaa evet adet kadar çok değil,lekelenme kadar da az değildi. Ara kanama muhtemelen. Yarın bat. Gün içinde erken gebelik yaptım ama negatifti.adet olacak mıyım bakalım. Yani hep düzenliydi. İlk defa böyle bişey oldu
nurssmom Melikesu belkide dediğim gibi o yumurtlamaydı. Herşey olabilir şuan belki kanla öğrenebilirsiniz belki predictör testi ile en azından net olur bilirsiniz ama genelde kaset testle erkenin çok bi farkı olmuyor söylediğim marka harici
Melikesu nurssmom Ama normalde adet tarihim yarın ya,tutmuş olsaydı testte çıkmaz mıydı bugün?innovita marka
Melikesu nurssmom Bide dediğin gibi yumurtlamaysa yapacağım bişey yok o zaman. Yani kanıyo ya cinsel ilişki yaşayamam.boşuna geçirmiş oldum bu ayı öyleyse
pnar-123 nurssmom adet olacağım gün yaptım testi senden daha silik çıktı kan vermelisin ozaman belli. Olur benim 700 lerde çıkmıştı kanda
Melikesu nurssmom Zaten yerleşme kanaması olsa bugün testte çıkardı dimi?11 inde bitti kanama 3 gün sürdü. 15 i test yaptım işte
pnar-123 Esiilaa hayırlı olsun gebesin benimde öyle silik çıkmıştı inanmadım ertesi gün tekrar yaptım 4 tane teslim duruyor hatta 🤗😂