Alyamom35 rabiagucer03 58 gün kalmış ya 🤪 Ama her an doğurabilirim gibi geliyor çünkü hep kasıklarımda. Hatta eşime merhaba anne diye el sallayacak dedim o derece hissediyorum ve korkuyorum 🥺
Selim_Alparslan Alyamom35 canım bende 2 gündür kasıklarımda hissediyorum ya birde gribim 2 gündür hapşurdukça vajinamı gıdıklıyor ☹️
Kbrsglk Kaldı 18 gün kızlar normal olcak allah kısmet ederse ilk çocuk bizim de heyecan korku bi arada .
Pinaralbyrksrsn Şafak falan kalmadı vallahi -1 olduk oğluşun gelmeye hiç niyeti yok,yalancı sancım bile yok! Ptesiye gelmezse sezeryan isteyeceğim 😔
Selim_Alparslan Alyamom35 evet canım 1 gün 🥰 ay çok fena hasta oldum gribim 🙁 bebiş erken gelcek diye korkuyorum valla
Zbyde rabiagucer03 şafak 18 ama ne korku ne heyecan bise yok 🤔 stres yapıyorum farkında mı değilim diye de düşünüyorum artk