rabiagucer03 heycan tabiki var canım 2. Dogumum olcak nasipse 1. Dogumum normaldi nasip olursa eger buda normal olsun istiyorum nasibimizde varsa tabiki bence her türlü normal dogm olması iyi
Şafak : 52 Atarsa 51 😍😍😍 sende durumlar ne alemde adaşım ☺️