Soprano Nurakdas- Benim ki 2.000 olan her gün 1 adet olarak kullanıyorum öyle yazınca bende korktum o zaman benimkinin dozu günlük almaya uygun demek ki yoksa bende haftada 1 olurdum sanırım
Kdr1963 Soprano canım ben şimdi hastaneden geldim bu ilacı bende 2000 olanı hergun kullanıyordum, doktor bu çok fazla dedi ilacı değiştirdi, sende emin olmak için bence doktoruna Bi sor
Soprano Kdr1963 anlamadım ki eczacılar kafasına göre mi günlük 1 doz olarak yazıyor yoksa doktorlar mı