Kelebek27_ Benzer bir durum yaşadım ben de. D3 total verdi doktorum. Ben de eczaneyi ayrı doktoru ayrı temiz içerikli olanı olmaz mı diyerek darladım. Etken maddesi aynı değil dediler. Prospektüste hamilelikte kullanımı sakıncalıdır diyerek komplike risklerini yazmış fetüs üzerinde. 😅 eski doktorum ve yeni doktorumu bir tur daha darladım. İlk gebeliğimde d vitamini rutin olarak önerilmiyordu ben regenesis max ve ferrum kullanmıştım. Yemişim dünya sağlık örgütünü diyerek kullanmayacağım. Eğer olur da d vitaminim düşerse bebemi sıkıntıya sokabilir durumu olursa o zaman risk alır kullanırım diye düşündüm. Durduk yere deli mi dürttü içinde E kodlu kanserojen içeriği olan vitamini kullanacağım? (Eski doktorum açıkça diyemedi kullanma diye ama rutin olarak vermediğini söyledi.)