Eesraaa34 benim yengemin ilk bebeği öldü 3 hamileliğinde yaptırdı dedilerki down sendromlu olabilr işte kadın ztn psikolojik olarak çökmüştü yani ilk bebeginden dolayı karnından sıvı aldılar ver çocuk sapa sağlam çıktı ama o da bı risk yani boşu boşuna sıvı aldılar bebeğin olduğu yerden bazen de insanları boşuna korkutup yanıltıyorlar ama bence yaptırmak en iyisi yinede