Katya1 Ben 1.5 sene önce düşük yaptığımda ufak kanamalarla başladı sonra adet kanamasın döndü. En son doktora gittim bugün yatış yapalım dedi. Yatışım yapıldı, açtım eşim bir şeyler aldı. Derken hafiften böyle ağrılarım başladı yemeği bile yiyemedim. Uykum var ama uyuyamıyorum ağrıdan yavaş yavaş kıvranmaya başladım Bel ağrısı karın ağrısı sancı derken hani o sıkıntıyla bebeği bile düşünemez hale geldim çünkü artık düşük yaptığımı anladım devamında yatakta bile yatamıyordum sürekli ayakta gezdim resmen omuriliğim ayrılıyor gibiydi daha sonra kakam geliyor gibi hissedip birkaç kere tuvalete gittim en son gittiğim tuvaletin kapısında iç çamaşırıma düştü çocuk devamında feryat figan eşimi çagırıdm hemşire çağırma vesaire… düştükten sonra çok rahatladım Ama tabii ki üzüntüsü çok ayrıydı 😔hemşire doktorumu aramıştım doktorumla konuştum. Sabaha kadar yürü dedi içinde kalan parçalar varsa düşsün dedi yoksa kürtaja alacağım dedi sabaha kadar bir şey yeme dedi o şekilde sabaha kadar yürüdüm uyumadım zaten psikolojikmende uyuyamadım. Sabah olduğunda da doktor muayene etti içimde bir şey kalmadığını temiz oldugunu söylemişti o şekilde hastaneden ayrılmıştım Bu sebepten size bol bol su tüketmenizi ve yürümenizi tavsiye ederim