2 gündür acildeyiz kanamadan dolayı, dün gece gittiğimizde kalp atışı var ama düşük tehlikeside var dendi. Eve geldim böyle bir sancıyı daha önce hiç yaşamamıştım belim karnım kasıklarım çok kötüydü wc gittiğimde hep parçalar düştü anladım düştüğünü o kadar pıhtıya çocukmu durur. Sabah hast. Geldik ultrason bakıldı bebekte kesede yok düşmüş🥹 kürtaj dedi ama çok korkuyorum direk eve geldim olmadım. kendiliğinden parçalar düşmezmi evde düşürenler var mı yazarmısınız