Seydanuurr4 bende üniversiteye gidiyorm normalda Kocaeli de oturuyorm Bursa’nın ilçesine taşnyorm son haftalarim hiç bir hastane kabul etmedi son haftalar olduğu için annemin aracılığıyla üniversiteye geldim onda da çok ısrar üzerine doktor kabul etti randevumu her kontrolden sonra danışmanda aliyorm 1 hafta sonrasına randevu ala bilirmiyim diyorm hemen sistemden randevu günümü veriyor 1 hafta sonraya şuan da da üniversite deyim nstye bağlandım kontrolüm bitsin haftaya randevumu oluşturucam