Kızlar normalde önümüzdeki hafta carsamba gidecektim doktor gğn verecekti anestezi ayaelayacaktım doluymus 10 gün sonraya attı randevuyu ondan sonraki hafta salıya gec mi olur 4 hafta gitmemiş olacam hastaneye 37 haftalık olmus olacagım ama arada agrılarım oluyor son haftalar için 4 haftada gitmek sıkıntılı olmaz mı