Annencik sizin adınıza cok sevindim canım hayırlısıyla da alırsın inşallah kucağına. Nodülüm yok. Doktorumda gayet ilgili biri ama bilmiyorum ben euthrox kullanıyorum. Bakalım salı günü kadın doğuma gideceğim ona da bir danışayım ne diyecek. Tahlil sonuclarımı annem almıştı o nedenle soramadım bu sefer doktora ondan kafam karıştı böyle