Semamuhammet 5 senedir bende haşimato hastasıyım. Gebe kalmadan önce iç hastalıkları uzmanı takip ederken şimdi endokrin uzmanına gidiyorum. Gebelikte hormonlar arttığı için ilacın dozunu da arttırıyorlar. Gebelik öncesi Eutryrox 75 ml kullanırken, gebelikte hafta içi 100 ml hafta sonu 125 ml kullanıyorum. Doktorum ancak yeterli geldiğini söyledi. 18 haftalık gebeyim şükrolsun bir sıkıntım yok. Troid hormonu bizde ya hiç çalışmıyor yada az çalışıyor o yüzden verilen ilaç ne kadar yüksek olursa o kadar iyiymiş onu anladım. Az mlg kullandığım zamanlardaki şikayetlerimin hiçbiri kalmadı. Rabbim herkese şifa versin, evlatlarına bağışlasın inşallah 🤲