numix Başlığa pozitif yazmayı çok isterdim fakat benim açımdan çok pozitif değildi 🥺 planlı sezeryan için dün sabah hastaneye yatışım yapıldı. Nst’ye bağlandım, damar yolu açıldı vs. Sonda’yı uyuştuktan sonra takın dedim çünkü alttan muayene bile beni korkutuyor. 11 gibi benim sıram geldi ve ameliyat salonuna aldılar. Aneztezi uzmanı belden iğne yaptı ve iğneyi hiç hissetmedim. Damar yolu daha çok acıttı. Ayaklarına sıcaklık indi mi dedi hayır dedim🥺 şuan bir şey döküyoruz soğuk mu sıcak mı dedi soğuk dedim ve son kez ağrı uygulayacağız hissedecek misin dedi ve hepsini hissettim. Yani spinal anestezi ben de tutmadı. Genel anestezi ile uyutacağız dedi ve sonrasını hatırlamıyorum uyutmuşlar. Ameliyat bittiğinde uyandım ve bebeğim dışarıda beni bekliyormuş. Sağlıkla kavuştum ona şükürler olsun.💙 Belden altım uyuşmadığı için karnıma basma olayını fazlasıyla hissettim ve 2-3 kere yaptılar. Biraz acılı bir işlem. İlk yürüyüşüm güzeldi hemen kalktım ve düşündüğüm kadar zor değildi. Bol bol yürüyüş yaptım ve çok su içtim. Şuan iyi durumdayım ☺️ Sadece şunu söylemek istiyorum sezeryan beklediğim gibi geçmedi. Kişiden kişiye değişiyor demek ki..
Tuzlimon1 numix geçmiş olsun, ilk bebeğimde bende de spinal tutmamıştı. Sağlıkla kucağına almışsın ya en önemlisi o ☺️ umarım iyisindir devrem 😂 aynı gün doğurduk sonuçta 🤭🤭
Gamzeeadnx numix sezeryan oldum şimdi 4 hafta sonra tekrar sezeryan doğum olacak sâdece karnıma basma olayı beni korkutuyor o kadar. E kere yapmışlardı can yakıyor🥲
by2124_10 numix sütünüz için kimyonlu rezene çayı öneririm benim benim ilk kızımda ameliyattan çıktıktan sonra içmeye başladım ve çok fazlalaştı sütüm genelde sıcak şeyler içmeye özen gösterin ıhlamur vs gibi bol bol sıvı tüketin bebeğinizi emzirin çoğalacaktır
fm-112 numix gözünüz aydın bol sıvı ve protein agırlıklı beslenme yapın birde moralınızı bozmayın stres etkilemesın hep mutlu olmanız dılegıyle 👍
Nur0653 numix süt kanallarinin açılması için sıcak duşta goguslre masaj yapın dut kurusu hoşafı ve rezene çayı süt yapar
numix by2124_10 Emziriyorum ama sadece sarı sıvı geliyor süte dönmedi. Dut kurusu falan denicem teşekkür ederim onları da içeyim
eylul031989 numix O sarı sıvı bebeğiniz için çok faydalı. Sütün en yağlı hali. O geldiyse gerisi emdikçe gelir. Merak etmeyin.
Hryedz numix o sarı sıvı dedıgınız kolostrum bebek ıcın o kadar faydalı kı sarılık degerını bıle dusuruyor tam bır antıkor ben eve gecınce gogsume ılık havlu koyup bekletıp elektrıklı pompa ıle sagmıstım fazla kolostrumları da dolaba koydum sarılık degerı artınca hem emzırıp hem dolaptakı kolostrumları verdım dırek deger dusmustu cocuk dr tavsıyesı uzerıne yapmıstım bu arada
numix eylul031989 Dünden beri sadece o sıvı geliyor bebeğim emiyor ama süt gelmediği için şekeri düşük çıktı mama takviyesi veriyoruz 🥺
eylul031989 numix O sıvının miktarı zaten çok az oluyor. Benim o sıvıyı verdikten sonra hemen sütün rengi beyaza döndü. O zaman sağarak veriyordum. Tabii mama takviyeli. Bol bol su için en güzel süt artıran şey su.
minnikkksevdammm numix bol bol emzirin bende de şekeri düşük çıkıyordu bebeğimin ama mama vermek istemedim bol bol emzirin
eylul031989 numix Hatice-1233 Aile dinamiğine göre değişen bir durum bence. Eşim ve ben öğretmeniz. Kızıma 2 yaşına kadar dönüşümlü baktık. Sonra kreşe gitti. Şimdi 6 yaşında kardeşi olacak. Eğer peş peşe olsaydı bizim için çok zor olurdu. Şimdi her işini kendi hallediyor. Hatta hamileliğimde bana yardımcı bile oldu.
Zrrnplt numix hurma attik biz zemzeme onu icirdik kasikla sarılık olmadi,sezaryen oyle hemen istediginiz gibi olmuyo
MinikBrokoli Süt sağım pompası ile deneyin bol bol yapın, süte dönene kadar ilk etapta sarı süt gelecek , sonra süt olması içinde süt damlası kullandım ben ve sadece bol bol su içtim , artık nasıl su içtiysem sürekli sağıp dolaba attım 🫣
MinikBrokoli Bir bardak suya kaç damla olduğunu unuttum alınca üzerinde yazıyor zaten ben çok faydasını gördüm inş size de iyi gelir
Smy9494 Aynı benim hikayem:) neden beldeki iğneden anestezi tutmadı ki bende de aynısı oldu olabiliyormuş demekki genel anestezi oldum.. bi tek benim karnima bastirmamislardi acı duymamistim ama sonra rahim içinde kan birikmesi olmuş altan ilaç koyarak kanama olmasi sağlandı:(
numix Smy9494 Ay benim de alttan muayene ile pırtı çıkarıldı 🥺 bilmiyorum neden tutmadı acaba, vücutlar mı dirençli
numix minnikkksevdammm Malesef mama vermek zorunda kaldım şekeri düşüyordu. Emziriyorum tabi ama gelmiyor süt