Baştan beri Sandalyede kılıyorum. Başlarda çocuk kasıktayken eğilip kalkarken ezerim korkusu vardı. Şimdide eğilip kalkmak zor varis çorabını bile eşim giydiriyor. Ben YouTube bakmıştım hamileller için Sandalyede nasıl kılındığına öyle kılıyorum. Yerde ayakları uzatarak da kılamadım ben. Şuan 96 kiloyum panda gibi bir hayat yaşıyorum son 80 gün