3minnosanasii ayrı ayrı aslında isimler asil ayrı han ayrı evet söylerken asil han deyince birleşik çıkıyor ama yazılışı ayrı bide aslıhan diye karıştırılır diye korkuyorum o yüzden ayrı yazılsın istiyorum eşim birleşik yazılsın diyor son dakikaya kadar biri birini kandıracak bakalım