MiracAlpinveUmutunAnnesi Mrym53 Benimde düşündüğüm isimler arasında Mete Han var koyarsak ayrı koymayı düşünüyorum karar degistirmezsek tabi. Ayrı daha güzel gibi
Merve_kucuk Nehirr34 Han ile biten isimlerin ayrı yazılması hoş gelmiyor bana bu yüzden Nehirr34 Alihan
Mrym53 Nehirr34 alihan geneldr birleşik oluyor asilhanı hiç duymadım bende asil han istiyorum ama eşim birleşik olsun diyor kafamı karıştırıyor bu durum magnet leri yaptırdım ayrı yazdırdım kimliğe birleşik yazdıracakmış 🤷🏼♀️ karar değişmezsem onun kararını değiştirmem lazım 😃
Sebur Mrym53 kesinlikle Asil han ayrı olarak koyun. Söyleyişi bile etkiler birleşik yazılırsa eğer çok farkediyor. Birleşik yazılınca hızlı söylenir anlamsızlaşıyor isim
plajterligi Mrym53 ayrı daha hoş olur, büyüdüğünde seslenirken tek isim kullananlar olabiliyor, bu arada Oğlumun adı Asil Yiğit, ismi ağır olsun uslu çocuk olur dedik şu an 2 yaşında ve geçen gün mutfak tezgahına tırmanıyordu.. 😂
Sebur Mrym53 bosver kız sen onu🤣 bu yorumları oku ona olması gereken ayrı. İlk defa birleşik olarak yazıldığını sizde gördüm
plajterligi Goncagullllllllll erkek çocuğu olanlar anca birbirini anlayabilir, adını yaşatıyor maşallah daha ne cesur hareketler sergileyecek tahmin edemiyorum 😂
Goncagullllllllll plajterligi valla peteklere tırmanıyor camları acmaya çalışıyor televizyon kırdı cekmecelerr saklanıyor 😏 Allah eksik etmesin saglıklıklı olsunlarda azcıkta uslu olaydılar
plajterligi Goncagullllllllll ay maşallah ya put gibi otursun mu çocuk ben böyle olmasından memnunum açıkçası ☺️bence akıl olarak diğer çocuklardan daha farklı oluyorlar gerçekten kafalar zehir bazen aklım almıyor yani o yaramazlığı nasıl düşündün de yaptın, yaramaz çocuk iyidir büyüdüğünde efendi olurlarmış (erkek annesi avuntusu😂)
3minnosanasii Kızlar cahilliğime verin de anlayamadım ben 🤭 ikisi de aynı isim değil mi yani ayrı da olsa bitişikte olsa sonuç olarak aynı yola çıkacak gerçekten bilmediğim için soruyorum 🤭😂
Mrym53 3minnosanasii ayrı ayrı aslında isimler asil ayrı han ayrı evet söylerken asil han deyince birleşik çıkıyor ama yazılışı ayrı bide aslıhan diye karıştırılır diye korkuyorum o yüzden ayrı yazılsın istiyorum eşim birleşik yazılsın diyor son dakikaya kadar biri birini kandıracak bakalım