Plakkafa_ benimde öyleydi bacım işimi falan yapabiliyordum ama oturup kalkmak eyilmek yatmak falan çok sıkıntıydı hala tuvaletimi yaparken zorlanayım biraz dikişlerim hala varmış gibi ağrı oluyor iki kere dikilmiştim bide ben ilk dikildiğimde daha azdı belki dikişim bilemiyorum😂😂 neler çektik bee değiyor ama🥹🥰