Demsi_83737 doğumdan bir hafta sonra kontrole gittiğimde doktor dikişlerin gayet iyi durumda demişti 3 dikiş vardı. Doğumdan sonra hızlı toparlanma sebebim bence batikonlu su ile taharetlenmemdi. Doktorum 20 gün boyunca sadece batikonlu su önerdi. Her tuvalet sonrası batikonu gazlı beze döküp hafifçe temizliyordum. Günde 3 kere antibiyotik krem, madecassol ve ilk başlarda anestol sürdüm. Hiç ama hiç oturamama gibi bir problemim olmadı çok kolay iyileşti. Oraya çok su temas edince iyileşmiyor sanırım. Banyodan banyoya su değiyordu