Merve-metin Zeynepyldz1 ben memnun kaldım çok enerjik güleryüzlü aklınızda asla soru işareti kalmıyor
Merve-metin Almad nst ücreti ne kadar acaba birde Melih hoca nstye kaçıncı hafta başlatıyor haftaya kontrol var 30 haftalık oluyorum bazı doktorlar 30.haftada başlatıyormuş nstye
Zeynepyldz1 Merve-metin bende yarın tam 30 oluyorum pazartesi kontrolüm var nst için erken alınmaz şimdiden
Susu61 Almad bende Melih beye gidiyorum ama daha yolun başında olduğum için fiyat sormamistim 30 bin olmasina şaşırdım baya.. ben iki doğum yaptım ikisinide devlet hastanesinde yaptım
Merve-metin Zeynepyldz1 geçen hastanede acillik oldum nst bağlanan kadınlardan biri 32 haftalıktı 2.ye giriyorum dedi doktoru 30.haftada başlatmış ondan dedim canım hemşire de hatta her doktorun başlatma zamanı farklı 32de başlatan da var 30da başlatan da var normal demişti
Zeynepyldz1 Merve-metin belki riskli gebelik filandır ilk gebeliğimde de 34 35 den sonra başlamıştım ben
Aysegllice Almad merhaba doğum yaptınız mı acaba süreç nasıl ilerledi bende melih beye gidiyorum ve hastaneyle ilgili fiyat bilgisinde perinatoloğun doğum fiyatı değişiyor demişlerdi sadece şok oldum şuan bilgi verirseniz çok sevinirim teşekkür ederim şimdiden